Veel gestelde vragen

Veelgestelde Vragen (FAQ) 

  1. Wie beheert de webshop van SocialMerch?
    De SocialMerch webshop wordt beheerd door EcoGiving, een specialist in duurzame relatiegeschenken, duurzame kleding en duurzame kerstpakketten.

  2. Wat is de levertermijn?
    Bestellingen worden na ca. 3-4 weken geleverd op uw club, voorzien van uw bestelling.

  3. Kan ik producten afhalen?
    Het is niet mogelijk om een product af te halen

  4. Kan ik producten met extra opdruk bestellen?
    Dit is mogelijk, echter tegen meerkosten. Stuur voor deze specifieke aanvraag een mail naar info@ecogiving.nl

  5. Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
    Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij ze defect zijn. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid.

  6. Wanneer en hoe is SocialMerch bereikbaar?
    SocialMerch is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via info@ecogiving.nl of 085 - 00 44 363

  7. Hoelang duurt het voordat ik een reactie van SocialMerch mag verwachten?
    SocialMerch reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen.

  8. Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
    Neem contact op met SocialMerch via info@ecogiving.nl. SocialMerch behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.