Veel gestelde vragen
Veelgestelde Vragen (FAQ)
-
Wie beheert de webshop van SocialMerch?
De SocialMerch webshop wordt beheerd door EcoGiving, een specialist in duurzame relatiegeschenken, duurzame kleding en duurzame kerstpakketten. -
Wat is de levertermijn?
Bestellingen worden na ca. 3-4 weken geleverd op uw club, voorzien van uw bestelling. -
Kan ik producten afhalen?
Het is niet mogelijk om een product af te halen -
Kan ik producten met extra opdruk bestellen?
Dit is mogelijk, echter tegen meerkosten. Stuur voor deze specifieke aanvraag een mail naar info@ecogiving.nl
-
Kan ik verkeerd bestelde artikelen retour sturen?
Op maat gemaakte of gepersonaliseerde producten kunnen niet worden geretourneerd, tenzij ze defect zijn. Voor meer informatie, zie ons retourbeleid. -
Wanneer en hoe is SocialMerch bereikbaar?
SocialMerch is bereikbaar op werkdagen tussen 09.00 uur en 17.00 uur via info@ecogiving.nl of 085 - 00 44 363 -
Hoelang duurt het voordat ik een reactie van SocialMerch mag verwachten?
SocialMerch reageert binnen 24 uur op verzoeken, vragen of klachten. Voor offerteaanvragen is de responstijd twee dagen. -
Ik ben ontevreden over een product, wat doe ik?
Neem contact op met SocialMerch via info@ecogiving.nl. SocialMerch behandelt je klacht en houdt je op de hoogte.